pooohf

Min nya bloggdesign lär ju dröja. Jag har inte ens börjat på den än. Här vart det idétorka. Fan det bådar inte gott för mitt framtida yrke som designer. Mindre bra. förresten. Här har vi lite partypics från helgen att gotta sig i;


Josen med brodern Jesper (jag föredrar att kalla honom sesper ) som fyllde 26.

Josen, borttappad, Sessper

Stefanbrukar ljuga för tjejerna att han är 22 när han i själva verket är 26. haha rolig kille det där

se men inte röra var tydligen kodexen för mina nya skor

Bra Tony. river man ner en tavla är det lika bra att hänga upp den åt fel håll.

Jag och Vickan. vilket party. synd att jag inte äger en kamera längre...





Då får man snylta på andra bilder....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0