h o l d m e n o w

jag har bestämt mig! Det blir en svensk sommar med festival och möjligtvis en roadtrip i europa om det finns pengar till det. I augusti flyger jag över atlanten. jag kunde välja att åka redan snart, jättesnaert... men ett och annat har hindrat mig och kommer hindra mig. jag håller tummarna för att DHL vill ha en tokmaja tillbaka i vår, och då ska det jobbas och enbart sparas så jag har en liten buffert till 13 månaders vistelse utomlands. om det så är det sista jag gör. går inte den här planen igenom så kan jag lika gärna hoppa ner i en låda på lagret och skicka mig själv någonstans där ingen hittar mig mer. jag skiter i vilket. nu kör jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0