4

Det känns sjukt att vi har vart här i 4 veckor idag! Det känns inte som vi vart här så länge, fast samtidigt så känner man att man vart hemifrån länge liksom. Det känns skönt i varje fall. Just nu sitter jag faktiskt på våran terass och skriver, fick reda på att man kan surfa på trådlösa här uppe. Det är bra med härliga grannar som berättar saker för en! vad skulle vi gjort utan dem!

Jag har vart sjukt trött idag, josephine och gisela kom hit och duschade och sånt dära innan och jag stensov. Och för någon timma sen så var jag och vinkade av dem vid bussen! Den här veckan har gått så himla fort,men det har vart så kul att ha dem här. buuuu.

ikväll börjar jag på nya jobbet. mår fortfarande inte hundra procent bra, men lite snuva har la ingen dött av! så nu är jag lite smånervös över hur det ska bli, men en sak man verkligen får lära sig här nere är att ta allt som det kommer. så det är precis vad jag gör.

ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas jobbet första dan gick bra. Sköt om dig! moster A

2009-07-01 @ 20:19:32
Postat av: Victoria

Hallo goding!

Allt ser finfint ut här hemma har det varit strålande dagar faktist, jätte skönt! på söndag åker jag till kroatien och är borta i två veckor sedan direkt när jag kommer hem så åker jag till grebbestad sedan kommer jag:D hihi! ser fram emor en hel del underbara barrundor med er:D!

Hälsa jossan! Puss på er

2009-07-02 @ 11:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0