beach party

Nu är vi precis hemkomna från vårt första beachparty. Folk verkade nöjda, men det är ju alltid något som "krånglar" den första gången. Till exempel hade vi lovat billiga priser i baren, men det var praktiskt taget dyrare än bargatan. det är inte så kul att ta emot sån kritik från folk, Man känner sig lite som en skurk. Här har man gått omkring och lovat saker som inte stämmer. Men men, Maten var riktigt god och volleyboll turneringen var riktigt kul, trots att Josefin och jag agerade Domare. haha. Sammanfattat så har i alla fall jag (och många mer) haft en riktigt skön dag. Och den lär fortsätta lika bra! Lisa och Johan kommer snart hit och då blir det potatis och fiskbullar. oh vad gott det ska bli. vad som händer sen vet jag inte, Vi är ju lediga imorgon så det blir väl en sväng på bargatan i alla fall.

Annars har vi mest jobbat de senaste dagarna. Vi har haft svårt att uppdatera eftersom internet har vart så himla dåligt. Vi har väl blivit för lata för att gå till kringlan. Igår hade vi en riktig relaxkväll. Köpte sill, knäckebröd, räkost och bröd och låg och kollad epå film hela kvällen. Och så gjorde vi gulaschsoppa. Så himla gott, och dessutom skönt att inte ränna runt på stan en kväll. well well, nu blir det duschen för min del, skriver snart igen och det kommer bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0