i brist på annat

I brist på annat så kör jag en uppdatering. har precis kommit hem från bargatan, och är inte det minsta trött. Vi har vart både här och där, men man känner att kroppen inte orkat så jag drog mig hemåt i "tid" för en gångs skull! Man vänder på dygnet något så otroligt här nere. det är nästan så att man längtar efter den vanliga rutinen hemma i Sverige. mån till fredag 7-16, sen fri på helgen -  göra vad man vill osv. Här nere är allt mer spontant, man tar det som det kommer.. och det är inte å klaga, jag gillar det här livet verkligen.. men man har ingen rutin på vardagen liksom. Det har hänt flera gånger att man stått och funderat över vilken dag det är..  Men för den som funderar över, eller vill göra något som jag och josefin gör så tveka inte, Det är helt underbart, man har kul varje dag, man träffar folk och är man social så är det perfekt - även fast det är slitsamt. Sen så finns folk här nere som man inte förstår sig på, jag lämnar inga detaljer men man får  lära sig att ignorera människors beteende emellanåt, en del är bara för mycket! well well. sängen väntar. imorgon blir det hard work work som gäller. och så ska jag försöka lägga upp mer bilder från beach patyt så småningom. sleep tight <3

Kommentarer
Postat av: Åsa

LYCKA TILL MED FÖRSÄLJNINGEN!! ´Kram mamma

2009-07-12 @ 09:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0