ingen aning

Det är inte dåligt varmt här nere måste jag säga. Idag vaknade jag lite för sent för mitt eget bästa, men ibland får man unna sig en sovdag. Annars orkar man inte med livet här nere, eller i alla fall inte jag! Min förkylning sitter fortfarande i, men jag mår jävligt bra ändå! Det är väl onödigt att gå omkring och må dåligt. Anyway, satt på taket och filosoferade i eftermiddagssolen. Det var härligt. Sen kom även vår granne upp, Sylvia - Hon hade trillat med en moped igår. satan vad jag tyckte synd om henne. båda knäna är uppskrapade pluss stortån. ingen vacker syn! Men hon ska ju vara glad att hon inte slog i huvudet, ingen använder hjälm här nere, jag blir vansinnig. Vi festade loss på takterassen med folk från uppsala igår. Men det blev inte vidare hårt för min del. Men kul att träffa människor såklart.

Igår var vi faktiskt i Lindos. En jättevacker stad här på Rhodos. Vår vän Angelo körde oss och agerade guide. det är skönt att åka med någon som vet så mycket om ön osv. han visade oss även en del fina stränder och sånt där som vi lär besöka. Det är dubbelt så fint som windy eller elly beach på toppen av ön. Jag har inte Josefins kamera med mig, så det får duga med några bilder från mobilen så länge.

ingen vidare kvalite här inte


I Lindos är det alltid 5 grader varmare än i Rhodos stad, på grund av alla berg runt omkring osv. och jag kan lova att det var varmt. tog en badpaus på stranden där. rikigt fint och klart vatten.


Just det, mitt jobb gick det inget vidare med. Managern och chefen hade inte kommit överens om de behövde någon eller inte. too bad for me. Nu får jag ha semester i någon vecka innan säsongen drar igång på allvar. Det blir trängre och trängre på stränderna och på bargatan. Jag vägrar nämligen åka hem, så ett jobb hittar jag nog snart.. inga kymmer som pappa hade sagt.

X

Kommentarer
Postat av: Mamma Lena

Hej!

Jag igen. Rätt inställning Malin, inga kymmer.

Kan va gott med lite semester också. Men sen får ni nog jobba lite om ni ska vara kvar. Det kostar att ligga på topp.

Puss & Kram

Lena

2009-07-03 @ 21:17:45
Postat av: Åsa

Nä inga kymmer men men ta väl hand om dig. du är värd lite semester, sen back to buissnis som man brukar säga, men var på din vakt. Jag tror nog du vill komma hem menmenmen, visst är det härligt med lite "semester",ta det lugnt sova och bara relaxa, eller!?

kram på dig mamma

2009-07-03 @ 21:27:47
Postat av: Åsa

Jag längtar efter dig mamma

2009-07-03 @ 21:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0