ja just det, back to bussines

Jag har ju sagt att man ska ta dagarna som de kommer. Tjopps så har man jobb igen. Har dock ingen aning om vad jag kommer att tycka om det. Våra snälla grannar, Sylvia och Sonja, Fick nytt jobb igår. Jag passade på att fråga om de inte behövde en glad tjej till och det ville det. Det hela handlar om att sälja biljetter till beachpartyn som kommer att äga rum på en strand som heter kalithea. Det är ingen spritfest för fem öre, vilket jag tycker är bra! Man köper en biljett, hoppar på en buss med massa skandinaver, åker till stranden, spelar volleyboll, äter grekisk buffé, dricker drinnkar i solen, badar, pratar med folk... Ja, i mina öron låter det hur bra som helst. Dessutom får man rabatt på grabbbarna grus och gratis inträde till colorado. det ni, nu gjorde jag bra reklam!. Det borde inte vara så svårt att få sålt biljetter eftersom det nu är det enda beachpartyt på dagen här i närheten. Det enda negativa är att jag inte vill jobba på dagen, men det är värt att testa! Det kanske är jättekul, who knows.

så här ser stranden ut. tänk er hög musik och 200 människor. Det lär ju bli bra.

Igår blev det party, trots att vi skulle ta det lugnt. Vi hamnade på Paradisio och dansade till solen gick upp. träffade på några godingar från borås med! Framöver blir det dock lugnt för min del. Det tar på krafterna och nu ska jag satsa på jobbet. Det är ju därför jag är här och det kan nästan vara roligare att gå ut nykter här för folk beter sig så jävla underligt när de är fulla. det är ju pinsamt. tur att man är perfekt själv ^^,

Nu ska jag snart ner och skaka liv i Josefin, hon är bra på powernaps den tjejen. ska antagligen kila iväg och handla om vi hinner det. Back to normal och matlagning igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0