update

Höppsan. Här vart det dåligt med uppdatering. jag skyller på att det är för mycket som hänt det senaste. fast vad som har hänt har jag lite svårt att komma ihåg, Jag är bra på att blanda ihop dagar och vad som hänt när. anyway, det får bli en bildupdate...

vi har tagit grannkort..



Lisa och Johan var här. riktigt rolig vecka





jag duschade en gång

Josen var fin i sin blommiga klänning.


Jag somnade på balkongen. skönt var det


vi har träffat undebara människor.



lite naket.



lite danskt på takterassen




I förrgår så mötte vi vår vän Adam på väg till stranden. Han ville att vi skulle med och titta på en sak..
Det här är två supersöta valpar som någon hade lagt i en papperskartong mitt på trottoaren o solen. ingen mat och inget vatten.. de hade djur i hela pälsen, typiskt att vi skulle se det här. Det funkar ju bara inte att lämna dem där.. så vi tog med dem hem, skälkde av dem så gott vi kunde och gick sedan till ett tattooställe med dem. de som äger tattostället hjälper gatuhunder. och nu har de fått ett riktgit hem. vilket insats va?


jag och josefin blev medlemmar i allvarliga klubben.

inte undra på att man tycker synd om de små rackarna! chiquita och chico fick de heta :)

nepp, nu är det back to work så att säga. längtar till ledigheten på fredag redan. och så längtar jag hem lite också, men det gör la inget. XXX





Kommentarer
Postat av: Mamma Lena

Hej goingar,

Va söööta. Ta inte med dem hem bara. Men bra jobbat. Skönt att ni längtar hem lite i alla fall. För vi längtar efter er oxå. Ha det bäst och var rädda om er.

Kram Lena & Lasse

2009-07-20 @ 19:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0