vilken överaskning

Jag jobbade min första dag som biljettförsäljare idag och måste medge att det var riktigt kul faktiskt. det är inte många som får gå runt och sola på stranden medans de jobbar! Jag ska försöka få med mig Josefin på en provdag imorgon, så att vi kan jobba tillsammans. Det är bättre än att jobba på kvällarna faktiskt. det har jag insett nu! Så jag håller tummarna och hoppas på att det kommer bli en bra dag imorgon! förhoppningsvis så blir det det!

anyway. I slutet av dagen, vid 16 så tyckte jag att jag såg ett välbekant ansikte. Blev smått förvirrad och kikade lite extra, det var ett par och när tjejen vänder sig om så ser jag att det är LISA! älskade underbara arbetskamrat från Sverige. Vi blev alldeles till oss. Helt sjukt och galet kul att de är här. De hade inte sagt någonting för att överaska, och det gjorde dom tamejfan också! Ska ut och ta en drink med dem ikväll, men ta det lugnt. Har gjort åt alldeles alldeles för mycket pengar den senaste veckan. Jag skäms nästan! och så börjar jag 11.30 imorgon och vill se pigg och fräsch ut. vi får väl se hur det går.

slänger upp lite bilder i brist på annat.

fest på takterassen



Det här är mina kvinnor. Dom åkte dock hem idag, kommer sakna dem. De är helt underbara!

Paradisiooo

Hej Borås


Goa Göööteborgare

läget under kontroll



inga kymmer. nu ska jag äta. har vart för dålig på det det senaste. fy på mig och förlåt för det mamma
saknar sverige idag. vink vink

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0