yazu

Yazu. Hälften av dagens arbete är avklarat och jag sitter nu på terrassen och lapar lite sol. Det har gått sådär idag. De flesta turisterna är bakis och osociala och tycker att det är långt till Torsdag – då beachpartyt är. Men vi har några bookings som vi ska kila iväg på senare. Sen blir det väl till att knacka lite dörr hos förfester, smyga på folk på stan.. Ja vi får se. Det jobbigaste som jag tycker är att man inte får se ut som en försäljare när man går omkring på stranden. Det är egentligen inte tillåtet. Men eftersom polisen blundar för allt annat här nere så ska det väl inte uppstå några problem. Stötte på Lisa och Johan på stranden idag också! Kändes himla bra att ha dem här, och igår tog vi en liten barrunda efter förfest på terrassen. Well well. Nu ska jag fortsätta njuta av solen här. så rolig var jag idag. See you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0