almost there

Nu är nästan varenda pinal nertryckt i resväskan. Med lite hjälp av min kära mor så fick jag ordning på saker och ting. För hur lätt är det inte att bara slänga ner allt man ser och sen känna sig jättenöjd men samtidigt inte ha den blekaste om vad som egentligen finns i väskan. Jag fick göra som jag brukar... riva ut allt igen och lägga i fina högar. jag fick bort en del, och förhoppningsvis får jag inte betala för någon övervikt. Datorn hänger förresten också med, det kan ju faktiskt hända att vi får tag i en lägenhet med internet. Det vore ju guld!

Flyget ner är fixat och två nätter på hotell Europa är bokat. Resten får bli ett äventyr. Ett äventyr jag ser fram emot..


otroligt fin version av somewhere over the rainbow av Israel kamakawiwo
Den ska jag sjunga imorgon, när planet lyfter. oooh vad nöjd!

Kommentarer
Postat av: Lena

Hej Malin,

Du har lyckats igen. Din blogg är jätte fin. Hoppas att alla hörde din sång när planet lyfte. Glöm nu inte oss här hemma, uppdatera ofta. Pussen & kramen.

Lena & Lasse

2009-06-03 @ 21:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0