Dessa pajkar

Det här inlägget är dedikerat till LENA HUNT!
Chris bad mig skriva att han sköter sig.. sen om han gör det vet jag inte riktigt. hahaha, nej. skämt åsido. Det är ett gäng sköna killar från Borås här. Kan väl säga att de har jävligt mycket energi och att de är lika roligt att träffa dom varje kväll. Inget att oroa sig för. De är som alla andra turister, glada i hågen och en del aningen överförfriskade. precis som det ska va på semester :)


haha det här är Jonas, den enda som lyckats fastna på bild. stenskön kille som har svårt att låta bli att köpa saker från alla zigenare som går och säljer skit på bargatan.

Kommentarer
Postat av: lena

Ha Ha Det låter som min son!! Tro tusan att man skall ha energi när man är 19 år! Va glad jag blir att höra att du fått ett jobb,du ska se att nu dyker det upp fler!

Ha det bra!

Kramar Lena

2009-06-18 @ 20:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0