ett besök på akuten och hosta!

Ni minns kanske bilden jag la upp på Josefins fot? Nu är den ungefär dubbelt så stor och hon har ett sår som ser ruskigt otäckt ut. Vi fick helt enkelt åka upp till sjukhuset igår, eller imorse blir det ju faktiskt. Angelo körde oss, som vanligt hur snäll som helst. Så nu ska hon på ännu en antibiotikakur. fifan vad tråkigt. lider med henne, men hjälper till så gott jag kan såklart!


inte bra

Själv har jag en fruktansvärd rethosta. hostar och hostar men det kliar fortfarande satan i halsen. Hade vart skönt att ha någon kväll ledig snart, men ska jobba ända fram till torsdag i alla fall. På fredag har jag fått ledigt, Josephine och Gisela kommer ju ner på Onsdag så då ska vi partaja och sola hela dagarna, förhoppningsvis!

Annars har det inte hänt så mycket. Ska som vanligt jobba ikväll, och imorgon ska vi lämna in tvätten och så ska i alla fall jag till stranden. Får se om Josen orkar gå med eller hur hon gör!

huggie


Kommentarer
Postat av: Lena Ö

Hej Malin,

Det känns så gött att Jossan har dig där nere.

Kram Lena

2009-06-21 @ 18:38:38
Postat av: Victoria

hallo goding!

Hoppas allt rullar på bra där nere, ser ut som om ni börjar komma in i rhodos livet riktigt nu;)

Tänkte bara fråga en sak. Hur är det med bankomatuttag där nere? är det säkert att ta ut pengar och sånt? måste man ha visa kort för det?:)

PUSSS!

2009-06-23 @ 17:05:59
Postat av: Peroti

Det känns så typiskt dig att ta kort på skadade kroppsdelar Malit :) hahaha

2009-06-24 @ 12:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0