GLAD MIDSOMMAR

Idag är det midsommar som sagt. Min midsommar är inte riktigt densamma som den brukar vara hemma så att säga. Jag och Josen sov lite för länge, gick och köpte varsin baguette och satte oss på våran takterass. Tänk att vi har en takterass, en stor en! Och det har inte vi vetat om förrän våran glade dansk till granne visade mig den igår. kolla bara...

ingen dåligt utsikt va?

Här käkade vi i alla fall en sen frukost. Efter dusch och lite makeup så gick vi till en norsk bar för att titta på U21 Sverige - Italien. skit att vi förlorade! Och det blev ingen midsommarmiddag för våran del, men kyckling och potatis är inte fel det heller...
Restaurangen vi åt på är italiensk och ligger precis under våran lägenhet.

Josefin har stuckit iväg till jobbet, och jag ska strax iväg jag också. Det är bra tur att vi har kringlan liggandes precis runt knuten! Ikväll blir det först arbete som sagt (okej, jag hatar att vara inkastare,.. eller det är helt okej men ändå, tycker inte om att vara påfrestande mot folk)! längtar till nästa vecka då de andra kommer så jag kan ägna mig åt servitrisjobbet.
Efter jobbet ska de flesta workers åka till Paradisio, ett stort uteställe lite utanför stan. Där blir det party för hela slanten och jag satsar på en galen kväll. Det är ju trots allt midsommar. Hoppas ni alla där hemma får en bra midsommar också!

till sist..
GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN ÄLSKADE MAMMA :)
love you

Kommentarer
Postat av: Åsa

Tack Tack vännen! Blir så lycklig när bloggen är uppdaterad, så jag har lite att göra i tidig morgonstund! Underbart det se ut med ljus och värme.

Här är mest grått och kallt just nu.

Jättekramar till ER Mamma

2009-06-20 @ 06:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0