Hej rhodos, saknat oss?

ANTLIGEN ar vi har igen...
Rhodos Rhodos, det ar helt enkelt underbart har! Laget ar stabilt och resan ner gick galant. Hotellet vi bor pa for tillfallet ar superbra och ligger precis intill bargatan. Sa det ar nara till ''jobbsokandet'' - for det har vi redan paborjat, de flesta sager att de soker folk, men forst om en till tva veckor. Sa det kanns lite smatt surt. Men vafasen, vi loser det har. har redan lart kanna en hel del folk som haller ogonen oppna. well well, det dar ar la inget kul att lasa om.
Bade jag och Josefin tycker att det ar viktigare att hitta en lagenhet forst och framst. Pa flyplatsen traffade vi en av agarna till Grabbarna Grus, som trodde vi kunde fa bo i deras hus.. Men det var tydligen fullt nu, oflyt. Vi gick omkring och kikade i ungefar tre timmar idag. Det var faktiskt inget vidare. Jag hade hellre legat vid poolen och solat, men det funkar ju inte. Nar vi var helt utmattade tyckte vi dock att vi var varda ett dopp i poolen. Helt underbart efter att ha gatt omkring i stekhet varme. Vi fick se Gamla stan i dagsljus i alla fall!

Just nu sitter vi pa ett internetcafe som heter Kringlan, svenskt sadant som ni hor pa namnet. Vi har sprungit forbi en bar dar man kan koppla upp sin egen dator. Kanske att jag kommer bli stammis dar, eller i alla fall besoka det ett par ganger i veckan.

vi kom ner ganska sent igar, tog en pizza och sen blev det en vanda pa bargatan. Det blev nagra kara aterseenden och ett par ol (bara for min del eftersom sjuklingen gar pa antibiotika, too bad!). Vi passade som sagt pa att kolla efter jobb, varfor inte forena nytta med noje liksom!?

anyway. Jag tror vi kommer stormtrivas har.
ring nar ni halsar pa gott folk! Ha det skit..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0