heldag på stranden

ooh vilken härlig dag! Gick upp redan klockan kvart över nio och begav oss för att hämta upp Gisela och Josephine på deras hotell. Det är inte ofta man kommer upp så pass tidigt så det kändes riktigt bra att vara på stranden redan vid 10 - som riktiga turister. Där låg vi och stekte våra vackra kroppar fram till halv fyra ungefär. Har som vanligt bränt mig på ögonlocken, kommer ju förmodligen se ut som ett stoppljus på jobbet ikväll. Men vafasen, det hör till. Hörde att det var härligt väder hemma också, skönt!
Meningen var att vi skulle dra och handla efter stranden, men det är söndag idag vilket innebär att det är ungefär 3 affärer öppna. Så det fick bli supermarket över gatan istället. Vi lagade mat till våra vänner och åt på vår balkong. Eftersom vi har en stol så fick vi snällt sitta och få kramp i röven.



Det var i alla fall gott och alla var mätta och belåtna. Just nu är inte Josefin belåten, hennes fot jävlas med henne. Så inget jobb för henne ikväll heller. Så himla tråkigt. Jag lider med henne. Jag har bara mina jäkla myggbett att klaga över och det är ju ingenting. Dock ser foten riktigt fin ut, förutom att hon har ont i den då! Hoppas på att det ska lösa sig jättejättesnart så det blir back to normal igen. för hon får faktiskt inte åka hem! inte för mig i alla fall! ska hem och klappa henne i pannan snart, vara en bra kompis. det är jag bra på!

Annars är det inget speciellt som har hänt idag, bara bad och sol. underbart!

Jag måste också säga stort grattis till min farfar i efterskott och grattis till min moster som fyller år idag. hurra hurra hurra för er.


XXX



Frappuccino, ooh vad gott!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack Malin. kram moster A

2009-06-29 @ 10:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0