hysteriskt uppvaknande

Imorse vaknade jag av att Josefin skrek, panik - blev livrädd och undrade vad fasen hon höll på med. Hon vaknade av att en liten spindel bet henne! hua! Och den jäveln var smart också, lurade oss totalt. Först kunde man inte se den, sen hoppade den fram, spelade död. Det var precis som om den visste att vi ville ha ihjäl den. vilken syn va? Livrädda för en spindel som inte var större än en makaron. Slutligen fick vi ut den. Jag upptäckte att jag också blivit biten, eller förmodligen har jag det eftersom jag har två märken som ser likadana ut som Josefins. galencrazy icke bra! Efter en stund så lyckas jag i alla fall med hjälp av sopkvasten få iväg den ut på balkongen. Då var klockan strax efter sex på morgonen vi hade alltså bara sovit i ca 1 timme. Jag kunde somna om direkt men inte Josen, så vid niotiden gick hon till stranden och sov där. Jag joinade någon gång vid 12 och hade en underbar dag vid havet.

Josefin ska jobba ikväll, och jag ska ta mig i kragen och gå en riktigt krogrunda (alltså kika in på varenda bar jag kan hitta och fråga efter jobb). Jag fick ett erbjudande igår, från en bar som heter princess. Grejen är den att alla har varnat mig för den baren. Man kan få jobba i flera dagar utan lön om det inte går bra för dem just då. Dilemma. Jag har ingen jävla aning om hur jag ska gå till väga nu. skit. Måste ringa mamma!


Anyway. Igår gick jag ut på bargatan och träffade på ett par pojkar från Borås. ( Ja Lena, Chris skötte sig bra men jag fick ingen drink haha) Hade sjukt kul, fick till och med upp dem på strippstången. På fredag är det midsommar, vettefan vad jag ska ta mig till riktigt. Alla jobbar ju?! pooor me. Kommer i alla fall delta i festen som startar efter alla har slutat arbeta. strandfest, yey.

slänger upp ett par bilder från en efterfest i soluppgången...




Rebecka, Mark och två bröder från Australien Achilles och vad han nu hette :)

Kommentarer
Postat av: lena

snygg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-06-17 @ 12:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0