jädra förkylningar

jag tycker det är rätt onödigt att folk ska gå och bli förkylda. Jag vaknade med världens igentjocknade näsa och halsont så in i bänken. Det fick bli ett besök på apoteket.. igen! vi börjar bli stammisar där. Men jag fick några bra piller som jag ska ta i tre dagar plus hostmedecin. Så nu ska jag bli frisk på ett kick förhoppningsvis. De på mitt nya jobb vill inte att jag ska komma innan jag känner mig helt bra. Men jag vill börja jobba NU! Så imorgon hoppas jag att jag kan prata ordentligt. Det är Josephines och Giselas sista kväll här så jag ska umgås med dem, ta det coollugnt. Igår visade jag dem gamla stan, vi åt på en skitrestaurang faktiskt. Det såg bra ut men jag var mer hungrig när jag gick därifrån än när jag kom dit. men utsikten var fin!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0