jag, öl och jordnötter

jahaja. Nu sitter jag på FRIENDS och har det gott, i min ensamhet! Jag får väl erkänna att det känns förjävla tråkigt, men jag är samtidigt glad att Jossan ska jobba ikväll! Ska givetvis ta och springa förbi och se så hon sköter sig lite senare. Min natt kommer väl bestå av ett besök på El Corazon och ge mitt nummer till managern, sen ska jag väl sjunga kareoke på boomerang pub som vanligt. Det är vårat favvohak, ja! Om jag inte fått jobb innan Onsdag så ska jag jobba en där. Det är synd att han inte behöver mer hjälp.. men det är alltid något. Var förbi Sammys också, en pub som sökte folk. Men han var något förvirrad med tog mitt nummer i alla fall. Det kändes bra, och tjejen som jobbar där just nu är en urgullig nyförlovad tjej från England, hon håller på mig så jag hoppas hoppas hoppas. Ta och kom ner nu människor, så barerna vill ha mig! haha.well wel, jag trivs som det är just nu.

JUST DET! Idag har jag och Josefin blivit officiellt Kombos, för det heter väl så? Vi har hittat en mysig liten etta mitt i smeten kan man väl säga. Helt perfekt. Vi fick dock städa helt hysteriskt i eftermiddags för det var ingen vacker syn när vi tittade närmare på skåp, diskbänk and so on. Vi var iväg och fixade tallrikar, glas, bestick, kastrull, kuddar... ja allt som vi verkligen behövde. Imorgon får vi fortsätta våran inredningsshopping. Men det är svindyrt, så vi får bita oss lite i fingrarna! Men hemtrevligt är det numera!

Att leta lägenhet har inte varit en dans på rosor må jag säga. Är det någon som tänk arbeta här i sommar och som inte har fixat boende... fixa det, När man kommer ner så härt sent så är i stort sett allt upptaget, och man får tjata sig till allting. Nu i efterhand är det ju värt det, men att hysteriskt svettas omkring hela Rhodos stad är jobbigt! haha.

weeeell. antar att ni är nyfikna på lägenheten?!

så här såg det ut när vi kom dit idag...

Den här sängen ska vi alltså dela på. haha. förresten så var kudden
gulfärgad av svett eller något annat äckligt, vi slängde undan allt!

ooh, min mamma hade blivit galen om hon vart här! städmani!

äckelspisen och äckelskåpet.

mmm. golvbrunnen på toa!


men nu så! nu är det mera hemtrevligt...

efter två timmars fixande blev köket så hära fint.

våran lilla kaktus i köksfönstret

pink pink pink. det var Josefins idé haha. visst ser det bra ut?


Kommentarer
Postat av: Lena

Hej på Er,

Vilken "mysig" lägenhet... Men ni får säkert ordning på den till slut. Lycka till nu med jobbsök.

Var rädda om er. Kram Lena & Lasse

2009-06-08 @ 22:09:22
Postat av: victoria

hallo! :D

ni verkar ha det skit bra! här hemma är inte vädret på topp kan jag säga! det ser inte så bra ut framöver heller.. jag funderar nästan på att ta en restresa ner till er! får jobba typ en gång i veckan bara också. Men nu har jag bara 463 kr kvar att betala på min resa så jag längtar verkligen hur mycket som helst!

jag måsete få ditt nummer malin så jag kan ringa! och glöm verkligen inte att säga till om ni vill att jag ska ta med minb något speciellt ner:)

hälsa jossan och jag lovar att du snart kommer få ett jobb!

PUSS på er snyggingar!

2009-06-09 @ 13:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0