jag som skulle sola idag...

Imorse när jag kom hem från jobbet (ca kvart i fem) möttes jag av en likblek josefin! usch, tycker verkligen synd om henne. Hon är en vandrande sjukdom, helt seriöst så drabbas hon ju av allt som går att drabbas av. Hoppas verkligen att hon kan bli frisk snart så vi kan återgå till det "normala". Hon spenderar sin sjuktid hos vår vän, eftersom det är lugnt och skönt där, det kan vara lite svårt att verkligen få sova ut i vår lägenhet eftersom man väcks av diverse ljud utifrån gatan.

Jag hade tänkt sola hela dagen idag, men eftersom Josefin inte var i närheten så hade jag helt enkelt inte lust med det. plus att jag vill vara utvilad till imorgon då Joseph och Gisen kommer ner. jag vaknade runt fyra och lagade lite mat. Gick upp till terass nr två och solade någon timma bara. Duschade länge och lyssnade på go musik för att inte tycka allt för synd om mig själv. Nu sitter jag på kringlan och väntar på pommes och en hamburgare. Tycker att jag är värd det. Sonia och Evelina (goa finländska tjejer) kom förbi alldeles nyss. De ska förmodligen åka hem imorgon, så himla tråkigt eftersom de är riktigt roliga båda två. Jag hoppas att Heide - den tredje finskan - ska stanna i alla fall. Vi får se. Annars har inte mycket hänt den igår, Jag saknar riktiga arbetskamrater. Det hade inte vart fel att ha Lisa här nere med mig. Läser du min blogg Lisa? hoppas du saknar mig på dhl! haha. Flipflopsen och klänningen används mycket väl här nere. Jag praktiskt taget lever i flopsen i alla fall.
Arbetet flyter på. Jag trivs helt okej, men som sagt - vi är tre som arbetar tillsammans. Kostas, 37 år och halvalkolist med svensk fru och fem barn. Det är han som äger stället. otroligt trög och rädd för konflikter, han ser mig som sin dotter säger han, tur är väl det. Busch, 40+ som är mer chef än Kostas. Han tycker kostas är knas och det kan jag väl nästan hålla med om. De måste göra några drastiska förändringar för att det ska gå bra för cluben. Och så har vi mig, 20 år och gör klubben värt sitt namn - Princess. Det skulle väl behövas en sisådär 4 workers till, så skulle kanske klubben gå bättre, well well.

Nu ska jag njuta av min hamburgare,
XOXO



mm. fruktsallad är det bästa egentligen!

Kommentarer
Postat av: Lena Ö

Hej Princess...

Kan tänka mig att du gör klubben. Din fruktsallad ser mumsig ut. Pratade med Jossan innan hon lät lite ynklig, vi får hoppas att hon snart blir bra så ni får blir Kombos igen. Du hittar säkert på något kul under tiden. Var bara rädd om dig.

Kram "mamma" Lena

2009-06-23 @ 19:51:22
Postat av: Lisa

Hej gumman!

Själklart läser jag din blogg, flera gånger om dan=)Det är det enda roliga jag har här på jobbet. Riktigt kul att ni har hittat jobb, ni måste ha det helt underbart! Jag tror att jag och johan kommer och hälsar på er också!! Både jag och han är jättesugna på Rhodos! Så får vi parta!

puss och kram //Lisa

2009-06-24 @ 11:35:24
Postat av: Åsa

Det låter som du har lite hopp om allt trots allt, och sola hinner du nog också med. Håller med om att fruktsalladen ser inte helt fel ut,och vattnet jämte behöver även en partyprinsessa!!

2009-06-24 @ 15:33:11
Postat av: Anna

Glömde säga en sak, du har fått semesterersättning från taxi, 1981:- bara så du vet varifrån pengarna kommer:)

2009-06-25 @ 23:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0