NYTT JOBB

YEHEY! Då har man nytt jobb och allt. Tiden på Princess har som sagt varit slitsamt och de lovade mig lite för mycket. att jag skulle få jobba inne, att jag inte skulle vara inkastare... men jag var mest inkastare hela tiden. hua! Jag fick nog igår när Bush frågade mig för 15e gången om vi skulle äta middag och bli ihop ungefär. Hur många gånger jag än sagt nej så verkar han inte fatta. Idag när jag gick för att säga att jag inte tänkte komma tillbaka så var det helt okej med dem, de är ju ganska vana vid sånt där..

ANYWAY, min nya bar heter Faces - Den danske bar. haha I know, jag och danska är som krona och klave, men jag fick reda på att de sökte en svensk igår och slog till, vilket lönade sig! Och jag tjänar 10 euro mer varje kväll, får jobba som servitris och jaa, ni anar inte hur lättad och lycklig jag känner mig för tillfället! Jag börjar när halsen är bra, de ville inte att jag skulle börja innan det.

XXX

Kommentarer
Postat av: Åsa

HMhmhm kommer jag ner får jag nog ta ett snack med den där Bush, eller rensa öronen på honom hujedamej för såna däringa. Hoppas det nya stället är vad det lovar men va på din vakt lilla vän!!! Kramar Mamma

2009-06-29 @ 21:23:56
Postat av: Hallon

Oh vad härligt! Jag saknar dig väldigt mycket dock. Lite för mycket! Tiden i Rom går bra, kommit in en vardag nu som jag inte vet om jag gillar eller ogillar. Jag degar mest! Haha.



Mr L kan ta sig i rumpan också. Han har helvänt. Som alla andra italienare. Jag är sjukt sugen på att hålla någons hand och jag vill åka på en röd vespa. Ja.. Att bo i en av världens mest romantiska städer är helt enkelt inte helt ok om man är singel och kärlekskrank men inte vill ge sig med en halvdan italienare som ändå bara är ute efter ett ligg.



Haha.

2009-06-30 @ 12:03:43
URL: http://tankarsomsatelliter.blogg.se/
Postat av: Sis

Åh, vad roligt för dig!! Hoppas att du blir bra i halsen snart så du kan börja! Pusskram

2009-06-30 @ 13:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0