utelivet här nere

utelivet här nere är faktiskt grymt bra. Men man får väl räkna med att träffa på en hel del odrägligt folk. Värst är väl unga skandinaver.. haha.

samboka på fingret och så tänder vi på!

så här går det till på toxic.

Det är här det sjungs kareoke. Boomerang pub.

På Valhalla spelar de rockmusik, en bar för mig alltså.
Så kan det hända att man blir uppbjuden till bugg av långhåriga greker. uuh

haha, ingen kommentar på den här!

lagom sexig strippshow bjöds det på häromdagen.

well well. Nu är det dags för mig att kila vidare.
saknar er därehemma, en aning!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Gumman!!

Du ser ut att ha det riktigt bra! Vilken tur att ni fått tag i en lägenhet! Rosa va fint tycker jag!

Ta det lugnt! Men inte för lugnt...... Kramar lena

Alla hälsar på Texport

2009-06-08 @ 21:43:05
Postat av: Anna

Kolla i Lindas blogg så får du se bilden, hahaha..skitkul va det!!! hahah, skrattar fortfarande åt det när jag tänker på det! Kul att ni fått lägenhet nu, har ni jobb på g med? Hade vart kul å komma ner,men känns lite svårt när jag ska jobba 6 veckor! Puss och kram systeryster

2009-06-09 @ 10:44:21
URL: http://vaanten.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja det är ju bra att jobba lite i alla fall:) Hur gick det för Jossan igår då? Fick hon jobbet? Haha,ja den bilden..jag hade gjort vad som helst för att få deras miner, eller speciellt Lindas min hahaha

2009-06-09 @ 17:37:45
URL: http://vaanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0