update

Shululu.
Jag lever Jag lever trots att jag inte har uppdaterat på ett tag. Det har inte hänt så mycket sedan sist,. Josefin är på bättringsvägen. YES! Dock har jag mått piss idag, vaknade med magont ont i huvudet och skitans. Tar en vilodag från både jobb och bargatan ikväll. Det blir nog bäst så. Har ju hållt igång i tre och en halv vecka nu! Inte konstigt att kroppen säger ifrån faktiskt.

Josephine och Gisela är på besök, har haft hur kul som helst med de dära galencrazy tjejerna. Solat lite, badat lite och festat mycket. eller de har gjort det i alla fall. Så det ska va. Jag har skrivkramp, men allt är i alla fall bra!

slänger upp lite bilder på det som hänt det senaste.


mysig egyptian på min grannpub, Africa


Så här blir det när Josfin är sjuk. Fina "tavlor"

Gisela och Josephine på våran andra balkong :)

restaurangbesök igår. Underbart att äta kött!

viiiiew

Josefin med svenska vänner inne på Pacha.

Zigenarna går omkring och säljer saker på gatan. Rosor, armband som lyser osv. Tycker dock synd om barnen som får gå fram och tillbaka från 9-4 på natten.

fina fina

my work mitt på ljusa dagen

fina hundar, dock så hade den mindre hunden underbett. haha.

Näe, nu ska josefin ha datorn. catch you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0