annars så ska det vara så himla noga!

På tal om att jag just blivit 20... Ställde mig stolt i kön på systemet och såg fram emot att slänga upp legget i ansiket på  något bitter kassörska,( i Borås brukar de nämligen vara bittra, i alla fall enligt mig). Men inte då. Hon frågade inte ens efter legitimationen. Vilken besvikelse! Här har jag gått och väntat på att få gå in där lagligt! men jag måste erkänna att jag slängde upp det framför henne lite på måfå ändå, några sekunder efter att jag insett att hon inte skulle fråga mig. Sist jag var på systemet fick min kusin inte köpa för att jag inte hade legg med mig?! och det är sanning. well, det var det jag ville ha sagt. tjenna tjenna

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0