dans dans dans

Idag har jag varit på gala! inte vilken gala som helst utan på "IMU" (I Am You). Det var en gymnasieskolan här i Borås som anordnade det hela för de mänskliga rättigheterna. Det var uppträdanden, människor som sjöng fint och slutligen en musikal som var ruggigt bra! Dansare från estetlinjen dansade helt tokigt bra! När jag funderar på det här med dans så måste jag faktiskt erkänna att jag är en urusel dansare. Mina moves består mest av ett hysteriskt hoppande och flaxande hit och dit, givetvis i takt men utan koreografi! Men dessa dansare, det är helt otroligt att se.. Jag kunde knappt sitta still, så bra var det. De ska ha ett stort plus, de gjorde hela musikalen.

För övrigt hann jag inte med att se så speciellt mycket av utställningarna som fanns där, gick en promenad genom "the tunnel of love" och sen stog Robin Bengtsson från idol på scen, var ju bara tvungen att se hur han såg ut i verkligheten! Han är inte så pjåkig på att sjunga den grabben!


Det finns bevis på flaxet!
Imorgon infaller min sista dag som 19-åring förövrigt. weeeeey!
/M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0