företagscupen..

Jojust det. Jag skrev ju att jag skulle vara med och spela i en företagscup. Det gick väl hyffsat, det kändes dock att jag inte rört en fena på fem veckor! Känner fortfarande av träningsvärken faktiskt. Det är  nästan så att jag skäms lite över mig själv, eller över min kondition i alla fall. Anyway. Vi vann två matcher och förlorade en, vilket innebar att vi inte tog oss vidare. Jag ska ta och skylla på ett visst manligt släkte. Det är ju nästan så man får en sjukdom om man passar en tjej va? Det är ju patetiskt att slå en livsfarlig passning till en kille, istället för att lägga den på närmsta tjej med bättre läge. HALLÅ?! Killar vill, Tjejer KAN.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0