Ingen bra början

hoho. Det börjar ju inte speciellt bra det här med bloggandet om jag får erkänna det själv. Jag låg här (i min förövrigt enormt sköna säng) och tänkte precis trycka av datorn när jag kom på att jag kanske borde kila in här och kika i alla fall. Inte för att mina besökare kan vara så värst många eftersom i stort sett ingen vet om bloggen ännu.. men bara för sakens skull. däremot har jag ingen vidare fantasi just nu. jag kan ju i alla fall berätta att jag har världens bästa vän och att jag vill åka till Rhodos nu. Men jag får vänta, det är trots allt konfirmation av lillusin, farvälfest för kusin, min egen 20-årsfest och andra farväl och fix att gå igenom innan dess. låter det simmigt? jag ska berätta närmare en annan dag. Nu är det dags att blunda för min del, imorgon ska jag arbeta hårt!

/ M
_______________________________________________________________________________________________


vår sommar sol . ge mig mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0