love - hate

Det är ganska otroligt vad kärlek kan göra med en. Ibland så faller liksom allt bara över en. Alla känslor, allt man vart mde om med en viss person, alla underbara stunder. Då undrar man vad fan det var som gick snett. JA det var jag som gjorde slut på det hela, jag trodde kärleken tog slut. KAN kärleken ta slut? var finns den nu? Jag har min inlåst i hjärtat i alla fall. Och den kommer att ligga där länge till, till jag är redo att ta fram den igen.
Ibland kan det vara bra att ventilera sig, det är svårt att ta det med folk som inte förstår bara...



en av världens finaste låtar som får mig att både le och gråta på samma gång. the promise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0