nej men ägg piper inte

Det kan inte bli bättre än när Mor och dotter samarbetar! Även fast mamma drog upp mig vid åtta (ja kl åtta, hon är spritt språngande galen den kvinnan), så var jag på gott humör ändå!. Dagen har bestått av ett besök på apoteket två besök på coop forum, två besök på systemet, ett besök på arbetsförmedlingen, ett besök på ekohallen och ett besök i lokalen där min 20-årsfest skall äga rum imorgon. Det har gått i ett och vi har handlat och bakat, och gjort smörgåstårta och fan och hans moster. Men kul har det vart och jag ser verkligen verkligen fram emot morgondagen!

Anyway, mitt uppe i mitt och mammas köksstök så började det tjuta svagt någonstans. Ingen av oss förstod vad det var, men tjutandet blev allt mer ihärdigt. Mamma trodde helt plötsligt att det var äggen.. ÄGGEN gott folk. ägg tjuter inte vad jag vet i alla fall! Det var grillen, som både hon och jag egentligen borde fattat direkt. haha. here we go


är det inte det godaste om finns så säg det!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0