ofrivillig träningsvärk !

På grund av vår icke välbehövliga finanskris så fick jag "ha en för tidig semester" som min chef så fint lade fram det för mig. Den för tidiga semestern innebar egentligen att jag inte skulle få kontrakt och gå arbetslös i sex veckor, på grund av att det fanns för lite att göra helt enkelt (har gått omkring och slitit på ett lager sedan studenten juni -08). Anyway, Jag är så pass lyckligt lottad att jag har en pappa med eget företag som jag får jobba hos under tiden. Det behövs trots allt ett litet kapital när min och Josefins sommaräventyr börjar...
Arbetet är kanonbra, MEN OJ vilken träningsvärk jag har. Underarmar och lår värker som satan själv. Nu undrar ni säkert vad vi sysslar med på dagarna. Jag kallar det kort och gott trädgårdsmästare! helt okej sysselsättning och nu visar det sig tydligen att man får träning också, vilken bonus!



May I introduce my beauty. Det här är Fanny, världens bästa husdjur som vart med mig sen första klass.
Ja, hon är gammal, 13 år för att vara exakt !


/ M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0