sanna vänner har man kvar

Jag och min vän Josefin har känt varandra sedan .. ja sedan barnsben, exakt ålder vet jag inte. Men länge är det, och idag är hon en av mina bästa vänner. jag är glad att jag har henne, och kommer hålla fast i henne så länge hon tillåter mig göra det. På min tjugoårsfest höll hon ett roligt tal till mig som jag bara måste dela med mig...

- Malin, du vet ju att rim inte är min grej
men du fyller ju ändå 20 och blir en stor tjej
Först och främst vill jag säga ich mutte leibe
Och tack för att jag fick komma
Hoppas detta blir en dag du sent kommer glömma
tack vare våra bröder och skolan fann vi varann
genom många års tid har vi nu gått hand i hand
vi på tallgatan en minilivs öppna
din konstiga granne på denna tröttna
sex år på myrås vi gick
och du din jättefula jacka fick
det är nästan pinsamt att säga vilka nördar vi var vi va
men harry potter, fy fan vad han var bra!
sen var det dags att byta skola
på boda vi hörde till dom coola
klädde ut oss gjorde vi jämt
spelade in film med dåliga skämt
efter nian på var sitt håll
men via telefon och msn vi hade koll
vi börja jobba moch med våra pojkvänner gjorde slut
det var jobbigt till en början men varje torsdag gick vi ut
en sak som är säker är att "we still going strong<"
hej rhodos - sommarsäsong-

Jag fick ett par tårar i ögat, och humöret blev om omöjligt ännu bättre. kärlek.

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0