tankarsomsatelliter

Nu tänkte jag berätta om min kusin. Hon är modig. Igår morse satte hon sig på ett plan, alldeles ensam och begav sig till Italiens vackra ROM! Hon ska gå en språkkurs där och vara borta i 10 veckor. Detta innebär att jag inte kommer se henne på ett halvår kanske, eftersom jag ska till Rhodos.. Jag kommer sakna människan, något enormt. kika in på hennes blogg, hon är tokbra på att skriva! http://tankarsomsatelliter.blogg.se/

bilden är tagen för ett par år sedan. minns dock den dagen som igår. jag hade precis köpt min fina jättevita stickade mössa som befann sig mer på mitt huvud än på hatthyllan följande vinter.  Vi satt framför datorn i timmar och fotade samt spelade in filmer som är otroligt roliga att titta på än idag. vill man skratta så magen värker ska man titta på dem, men det är väl sådana där filmer som i stort sett bara Marika och Jag tycker är kul. vilken reunion jag ska ha med henne om sisådär 5 månader!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0