tjugo

Då var allt med att fylla 20 år över. Det har vart den 21 Maj, Jag har vart på systemet, jag har haft släktkalas och jag har haft stor fest. Nu har jag mest en känsla av att "det var det det". It's over, finito! Men jag är väl glad ändå. Festen blev väldigt lyckad, min underbara far och mor var med och hjälpte till hela kvällen så jag kunde släppa loss totalt. Och det var jag inte snål med att göra vill jag lova. Alla som hört av sig har sagt att det var superkul vilket gör mig oerhört lycklig! Jag tror bilderna får tala för sig själva, det var i alla fall en av mina bästa kvällar! och icke att förglömma, JAG FICK FLYGA SEGELFLYG! snacka om snygg entre..






kan sammanfatta kvällen med mitt nya favorituttryck. HELT GALENCRAZY!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0