heal the world

Söndag = Bio. This is it. Michael Jackson. absolut sevärd.
Alla är väl egentligen fan av MJ, jag vet i alla fall ingen som har påstått att han är dålig. Vilken artist, han kan sin grej han! Och jag hade aldrig bangat att se någon av hans konserter som han skulle spelat. Det hade nog blivit de maffigaste showerna som någonsin gjorts. På allvar. han är stor. och jävligt rolig också för den delen. Jag har aldrig riktigt förstått grejen med att han bytte hudfärg, just kanske för att jag inte brytt mig om det för fem öre. För mig är han bara en skitbra artist med bra musik. Efter bion insåg i alla fall hur respekterad han är. Fast i och för sig så är han trots allt KING OF POP!


Idag har man inte gjort allt för många knop, som vanligt på veckans sista dag. Jag har sett AIK vinna SM-guld. Jag har tryckt i mig salta kex med tacobonjourost på. jag har sovit. Jag har pinat och plågat mitt hår som inte mådde alltför bra av gårdagens frilla. Men det var det värt, hade en galet rolig kväll. lägger upp bilder alldeles strax för den som vill kika.

Next up: ingen aning




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0