ooh like it like it I'll do you like a ....

Rhodos reunion. det var galet, folk var tokiga och helt dumma i huvudet - allt vi väntat oss, det var perfekt.

det ska börjas i tid. efter att vi kört vilse och irrat runt i stockholm var det föfest i bilen.

hyttmys.

preparty

jag och en av las cojuditas. älskade granne från Rhodos

läget under kontroll.
som ni förstår togs inte många bilder av mig och mitt herrskap denna kryssning. Det fanns för mycket annat att tänka på. fullt ös medvetslös. en grym kväll som slutade med en vy över finska viken och flera försök tillatt hitta rätt hytt. det Kan va svårt klockan halv åtta på morgonen med viktoria i släptåg...

Dag 2 var det dags för efterfest. kl 15 var det fullt ös i sviten. 
en lånad bild får visa fetsligheterna.
tacka vet jag facebook höhö.

efterfest på the Bridge

 

jag tror inte ens bilderna beskriver hur fruktansvärt kul vi hade tre nätter i huvudstaden. okej en natt i finland, två i stockholm. we sure will come back in february - för då vankas Rhods reunion 2. haha. klockrent

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0