det lilla som vi alla vet ...

måndag. det regnar. det blåser. det är kallt. jag är arbetslös. haha okej jag ska sluta klaga på att jag är arbetslös, men vädret kan jag väl få klaga på i alla fall! man blir ju inte direkt lycklig av att vakna upp till illgrå himmel..
Dagen har gått åt till att prata med Josefin på skype ( ja jag har insett hur bra detta fenomen är), och vi som aldrig pratar annars. höhö.. Nu väntar jag bara på att få prata med våran underbaring på andra sidan världskartan. jag hörde rykten om att hon blir borta way too much longer ännu mer än vad det var tänkt. för borås skull hoppas jag på att hon kommer hem, för hennes egen skull så förtjänar hon att fortsätta leva livet. Man borde ju dra ner och hälsa på henne. satan!
Jag har även passat på att översätta mitt CV till engelska. jag kommer nog inte våga skicka det till någon än eftersom jag kan  ha översatt vadsomhelst fel. funderar vidare på det problemet.



grrrrrrr. lite helgbilder sådär mitt på måndagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0