dreamin' about you. like always.

Dags att krama kudden. Den här dagen har gått sjukt fort, och hela jag bara suktar efter en god natts sömn. hela min arbetsdag har varit som ett enda långt styrkepass. Det blev riktigt svettigt frampå slutet, jag kände mig jätteefräsch. Som tur är var jag inte ensam om att anstränga mig. ooh, jag kommer sakna minarbetskamrater. i och för sig har det hänt att man fått samma besked, och ändå vart i byggnaden kl 7 nästa vecka. Så man vet ju aldrig, jag kan ju hoppas på det bästa i alla fall. annars så börjar en liten plan ta form i mitt huvud. behöver bara lite mer info först innan jag ens vågar yttra mig. oj oj oj. Jag skulle behöva lite äventyr, sommaren på Rhodos har gett mig mersmak...

Det kliar i mina fingrar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0