e l e g i

jävlar i satan! vad det är kallt ute. jag tycker att vi som lever i de någorlunda södra delarna borde få ha lite mjukare klimat vid den här årstiden. annars kan det lika gärna vräka ner snö, så kan det ligga här till i mars och då kan det bli vår över en natt. snö gör ändå årstiden mysig, synd bara att det inte brukar bli så mycket i de här trakterna. jag borde flytta till norrland. undra om man skulle trivas där.
Dagens träning kan kortfattat sammanfatts med mycket bra. Jag och lillen trampade och tjötade medan vi värmde upp, mag- och ryggpass i 30 minuter och sedan vidare till fotbollsträning i drivis och hagel. inte riktigt men kallt var det. Jag hade fyra lager, svettades men frös tamejfan samtidigt ändå. Hoppas vi går inomhus snart, kommer bli riktigt kul förhoppningsvis. synd att det inte är fler gamla godingar som återvänder bara.




saknar saknar saknar saknar saknar min kamera. vill fota. det får mig att må bra.
sluta tänka för ett par minuter, vara kreativ, se det vackra i någonting fult, se det fula i någonting vackert. Bilderna ovan är inget speciellt för er. Men var och en har en historia för mig. dåtid, nutid och framtid.



I övrigt jag fortsätter fundera över min så kallade situation... jag vet inte om jag kommer någon vart. vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0