"fucking scared"

haha. de två små orden har jag och en fin vän haft fruktansvärt kul med. tro't eller ej. och på tal om det så är det halloween alldeles snart. Det ser jag fram emot för då är det brakfest på Hyberg. (okej jag har gästlista så det är ingen idé att komma objuden, haha fo sho'). Det viktigaste är att klä ut sig. och bra ska det va. Jag hade tillexempelvis brutit ihop om jag träffade på någon utklädd till michael jackson, nog för att han är king of pop. men tanken på att han är död och att han ser så fruktansvärt läskig ut. nej fy. den som ska skrämma mig ska klä ut sig till honom. nu är det färjan på tv, inga konstigheter och så håkan! peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0