I gotta feeling.

Jag har en väldigt märklig känsla i kroppen. Ena stunden sprudlar jag av lycka, nästan så jag vill hoppa och skrika för att sedan göra en helomvändning och bli helt stum. Sådär håller det på ett par gånger under dagen, kan någon berätta vad det kan betyda? sinnesförvirrad är jag! Men skit i det. Idag har jag slitit i flera timmar än vanligt, och skadat mig mer än vanligt också. Vad jag än gjorde så lyckades jag klämma mig tycker jag, jävla klantarsel.  Men varför ska man klaga på sitt jobb? Man ska vara glad så länge det varar!
nu ska jag fortsätta se på bonde söker fru, jag hoppas att jag aldrig någonsin kommer vara med om en dejt som ser ut som en av böndernas. De satt tysta och tittade på varandra. pinsam tystnad kan ju vara det värsta som finns. fast det är kanske inte så stor risk att det blir speciellt tyst när min käft är med i leken. hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0