if i saw you..

onsdag var det. jag har fått väldigt mycket gjort idag, så mycket att jag är lite orolig för vad jag ska hitta på imorgon. I och för sig så finns det ett helt hus att städa. Det hade gjort mamma glad, inte för att jag tycker att det ser speciellt stökigt ut med det tycker säkert hon. Så är det med mammor har jag förstått. Jag kan ju erkänna att jag absolut inte fått min mammas gener i alla fall då det gäller att hålla ordning på saker och ting. Mitt rum ser för det mesta ut som ett stridsfält och garderoben ska vi inte tala om. Nu är allt nystädat och fint, undra hur länge detta ska hålla i sig. en vecka max tippar jag på. jag har höga tankar om mig själv, jadå..

Förutom timmen på gymmet och lunchen hos fröken östlund så har jag tillbringat dagen framför symaskine(rna)n. Tiden rakt av flög iväg och jag fick lagat och omsytt och uppsytt en hel del. varför slänga när man kan göra om? Det kan va ett av mina motton här i livet.

resten av min kväll skall spenderas framför gossip girl. ska dregla lite efter chuck bass. you know you love me xoxo !

just nu sjunger jag som ulf Lundell den rackarn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0