jag tror jag stannar hela natten

sista dagen på jobbet. eller inte sista kanske, jag ska inte ta i så tårna spricker. Förhoppningsvis ringer dom in mig om ett par veckor, men det är knappast något jag kan räkna med. Imorgon ska jag till mig stora kärlek i livet, arbetsförmedlingen. De är alltid lika hjälpsamma där. PLÖH! Det ska nog gå bra. Ska öven dra tummen ur röven och springa in på make up store och beställa tid för sminkning. Det kommer göra susen.

jahapp. första dagen till att klättra på väggarna imorgon alltså (nej jag är inte negativ). jag borde sy upp en kollektion, nu när jag ändå har tid liksom. funderar vidare på det. Det är ju något jag skulle älska i alla fall! men att jobba på en båt i karibien hade jag också älskat...

på återseende gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0