luckily enough. it was just a dream.

för första gången på länge så drömde jag inte om hemska saker och vaknade inte med ångest som så många andra nätter. Jag var överlycklig när jag vaknade. Fast det vände ganska snabbt och jag insåg att det bara var en dröm. tur var väl det, kanske...
torsdag. och jag har inte ens tagit tag i det som jag vill ta tag i. jobbsökandet utomlands. Det känns som att det händer för mycket just nu, både fysiskt och psykiskt. Jag komer igen, snart (: Idag ska jag ägna mig åt sömnad (halloweenkläderna ska fixas) och så blir det promenad med vovven och sen solning och träning ikväll. har jag tur får jag även finbesök ikväll. då blir det ännu mer sömnad. Jag borde väl egentligen bli sömmerska, jag hade ju älskat det!

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0