min kropp orkar inte

vad är det för fel på min kropp? Jag började träna lite mer seriöst för cirka tre veckor sedan, efter en sommar fylld av skräpmat och alkohol så mådde kroppen lagom bra. Nu är det i alla fall så att jag inte orkar. vad gör jag då? Det blev powerwalk med mamma idag, vilket i och för sig är bra, men jag fick slita mig upp för en pluttig liten uppförsbacke? Det brände verkligen i vaderna. jösses. Får hoppas att det vänder imorgon på boxen, Marika har trots allt förklarat fint för mig vad det är som försiggår här! Det är tur att jag har henne...
mycket gammal men mycket fin bild


det finns en sång som säger allt.
som vämer när det blåsr kallt.
som lockar dig att gråta eller jubla.
den har någonting som griper tag
och leder dig från natt till dag.
Och alla drömmar vi har drömt
det vackra som vi nästan glömt
finns kvar och vi kan inte längre ljuga
du ropar och man hör din röst
du har ett ord som ger dig tröst
ett naket och ett enkelt halleluja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0