save my life.

Det har gått och blivit riktigt svinkallt här i Borås. Imorse när jag sprang ut till bilen så snöade det faktiskt. Det försvann så fort det närmade sig marken men det var ändå s n ö . usch, det har ju inte ens vart halloween än. På tal om halloween, det kommer bli riktigt bra på halloween i år. ska ordna till något alldeles speciellt!

Idag har jag även fått kicken, sparken, blivit av med jobbet - kalla det vad man vill men jag kommer förmodligen få panik på tisdag. Finanskris hit och dit, ibland lönar det sig inte att vara ung. äh, det är bara att ta! Jag hittar väl något annat. Och gör jag inte det så drar jag väl någon annanstans. svårare än så är det inte..

Next up är träning med lillen och kusinen på gymet och sen vidare till fotbollsträningen ute. kallt kallt kallt. det får bli dubbla lager ikväll. ciao.


foto taget i våras, frost. brrr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0