apinfluensan - nejdå!

Fan fan fan fan. Här har man gått omkring och ignorerat att man vart sjuk, och trott att man blivit frisk! så blir det bara värre. Blev hemskickad från jobbet idag. Det var nog bra eftersom jag knappast blivit bättre under dagen. Jag tror inte att jag är ensam om att hata att vara sjuk. Det är så fruktanväst långtråkigt. I och för sig har jag säkerlligen sovit 3/4 av dagen.. men ändå. Så nu tycker jag att vi alla ägnar en stund åt att tycka synd om mig. Jag kan ju vara glad att det inte är svinis jag har fått. För det tänker jag inte ha och hade jag haft det hade jag förmodligen mått sämre än jag gör nu. om det nu gå? nej slut på klagandet. Dags att bli frisk, det får bli en stor kopp te och lite gossip girl för min del. Det med mitt stora varma duntäcke runt mig och jag är tillfredställd.
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0