happily ever after...

Min fina syster har gått och gift sig. adoreable!






Det var ett speciellt bröllop. Det var nämligen så att det var planerat i största hemlighet, och jag var en av de väldigt få som visste om det. Själv fick jag reda på det via mail i slutet av Juni när jag satt på Rhodos och var trött och jävlig. Gissa om jag flög i taket! Och att det var hemligt också, hur kan man hålla en sådan hemlis? Anledningen till att jag fick veta var att jag tillfrågades att sy klänningen samt göra hår och makeup. Min höga prestationsångest höll på att sätta stopp för allt sånt... men det är ju trots allt min syster. Klart man ställer upp - och det var verkligen kul att få vara en del i/av bröllopet! Det blev mycket tisslande och tasslande men hemligheten lyckades hållas och de blev en stor överaskning - eller ja, kanske mer chock - för många. Vissa blev väl lite lite lite besvikna att de inte fick vara med och uppleva det hela. Men hallå, som mamma sa; huvudsaken är ju att det är dom som är lyckliga!
mammor har alltid rätt!

Kommentarer
Postat av: sis

Du är underbar!

2009-09-16 @ 18:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0