i can still hear you

Trots otroligt mycket sömn denna dag så är jag fortfarande helt slut. Det blir inget jobb för mig imorgon, det är ju synd att smitta ner folk med vad jag nu har för åkomma. Men på fredag.. då s k a jag va tipptopp igen. Sånt här är ju bara tråkigt. Ligger för tillfället och lyssnar på massa härlig musik, tack och lov för spotify! Jag försökte spana in den där nyya vampyrserien - true blood - men jag halvsov, så det betyder väl att det inte alls var något för mig. kan även bero på att jag inte sett allt från början också. De som känner mig vet antagligen att jag måste veta allt som hänt och helst allt som ska hända också! varning - inga filmkvällar med mig om du inte vill ha en tjötröv jämte dig. Nu väntar kudden, ska vakna som en ny människa imorgon hade jag tänkt. det ordnar sig.

/M



bara för att den är bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0