smile with me .

h ö s t . Det går inte att komma ifrån. För vädret har ju faktiskt gått och blivit höst. Man pratar inte om att det kanske kommer komma en sväng värme till, och man klagar knappt på dimman som ligger tjock över stan kl halv sju på morgonen och än mindre på att man drar på sig mössa halsduk och vantar när man ska åka till jobbet. MEN, det är faktiskt ingen ide' att deppa ihop över det. för kylan kommer vare sig vi vill eller inte. Snart kommer kanske det där härliga höstvädret då vissa dagar bara är ämnade att gå hand i hand med någon speciell och njuta av lövens underbara färger och den otroligt friska luften. Det är sådant man uppskattar för lite medan man har det... Numera får jag gå och hålla mig själv i handen. Men det är inte illa pinkar det heller. Det är bra tur att man har underbara vänner. En och en annan höstpromenad ska det bli för min del i alla fall! Jag ska ta vara på den här hösten. och jag ska vara lycklig.



. so much to say. seems like it's gonna stay with me forever.

Kommentarer
Postat av: carina

Fiin

2009-09-20 @ 09:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0