mitt i veckan

Livsstilen från Rhodos hänger sig kvar lite. Jag har en molande känsla av party mitt i magen, trots halsont och att jag är mycket trött. vafasen, ge mig fredag, då händer det grejer. Brasseriet med massa godingar från jobbet. synd att det bara är torsdag imorgon. uppdateringen är inte den bästa. det kanske beror på att jag inte bor i stockholm och att det inte händer speciellt mycket i lilla Borås när man konstant jobbar. Det är dags att röra på sig känner jag. i alla fall inom det närmsta halvåret...

här var livet helt underbart.

Inte för att jag inte trivs med mittt liv bland vänner och familj i hemstaden. MEN, jag hör inte hemma här just nu. Så fort jag fått ihop lite cash blir det bye bye lingonpaj :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0